fight for you

Saraa är hos mig! vi har bara tagit de jävligt lugnt ikväll& ätit god mat, oxfilé med potatisgratäng. Mums. De var megaagott! hihi. Nu ligger vi i varsinn säng och sitter vid varsinn dator& så. Underbar är du!! ♥♥♥♥
Imorgon ska vi festa med goa brudarna, fred, ole, anyiis och deras kompis sofia. Kommer bli niceee.
In i dimman liksom, aldrig fel hehheeh.
Har varit sjuk i 2 veckor, så känns räätt så bra att komma ut kan jag säga! Och leva livet again haha.
Har känt mig helt instängd.
Jag är så lycklig.
Kärlek kan vara något av det finaste som finns

Behind every girl there is a dark secret that nobody can see


Xoxo
/Amelia Holmefjord - en lycklig Amelia.

Kommentarer
Postat av: sara <3

åhh söt du är hjärtis! du är med underbar! <3

2011-02-12 @ 02:09:27
Postat av: Creemy- Fashion And Music

You got a bf;)?

2011-02-25 @ 17:52:10
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0