2010

2010
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Yes, i did

- Höll du några av dina nyårslöften?
tror inte jag hade några!
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej
- Dog någon som stod dig nära?
Ja, min kusin André. I still think about you.  Love u.

- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
venne
- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
vettefaaaan

- Vad var din största framgång 2010?
jadu

- Största misstagen?
no idea

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
har jag väl

- Bästa köpet?
hmm.. lite olika

- Vad spenderade du mest pengar på?

cigg, fika,mat&alkohol heheee

- Gjorde någonting dig riktigt glad?

ofcöörse

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
promise in the dark, never say never,pray, Back2U, what if, just A dream, maaaaassor mer haha.

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare !

- Vad önskar du att du gjort mer?
tränat&sparat mer pengar heheh

- Vad önskar du att du gjort mindre?
rökt mindre.

- Var du kär i år?
ja

- Hur många förhållanden?
inga

- Favoritprogram på tv?
2 and a half men, CSI, criminal minds

- Bästa boken du läste i år?
vet inte

- Något du önskade dig och fick?
en bra sommar
- Något du önskade dig men inte fick?
ja..

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Inget speciellt, fika i stan bara. Men den firades såklart med tjejmiddag!

- de bästa människorna du umgåts med?
mina vänner(världens bästa)

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Du vet vem du är
- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
haha i dont know

- Vad fick dig att må bra?
vännerna &mamma.

- Vem saknade du?
många (L)

- De bästa nya människorna du träffade?

Amanda, alexandra, jennifer, jennifer, + masssaa!!

- Årets sötaste?
alla mina vänner.

- Årets största kärlek?
.... :(

- Årets bästa?

mina vänner, skulle aldrig klarat mig utan er. älskar er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0