Always love

Hej, hoppas ni hade en trevlig nyår, jag hade ganska trevligt men tycker dock att nyår är jävligt överskattat.. Firade med min favorit -Josephine. Träffa också massvis med goingar som t.ex. Isabella m.m
Nu är det nytt år, nya möjligheter! Ska göra detta året till det bästa året någonsin!
2011
Mina nyårs"löften";
♥ Sluta röka så smått
♥ Börja träna &få min dröömkropp till beeeach 2011!
♥ Sluta äta godis,chips&dip å sånt. Cola med :(

Ja..
Det var väl min "lilla" lista, stort framsteg för mig iallafall! haha..

Idag har jag bara tagit det lugnt.. Riktigt lugnt.. Kanske nog det allra bästa o göra dagen efter nyår,hehe.. fast vet folk som festar idag med och dem är ju bara galna!
Imorgon ska jag träffa fina Lisa (L)!
försöker komma över dig, men det är så jävla svårt. du betyder så himla mycket för mig.

Förnya aldrig en gammal kärlek, oavsett hur mycket du älskade personen. Att återställa en gammal kärlek är att läsa samma bok och veta i förväg sitt slut.

jag är stark & jag ska klara detta.

I miss you min vackra Jasmine Enberg.

Kommentarer
Postat av: lisaaaaaaaaaaaaa

everyting is gonna be alright <3

2011-01-01 @ 22:36:18
Postat av: Anonym

<3. får hoppas på det

2011-01-01 @ 22:40:24
Postat av: Amelia

/amelia

2011-01-01 @ 22:40:48
Postat av: jossan

riktigt fet nyår faktiskt. love you

2011-01-01 @ 22:41:03
Postat av: olivia

you deserve the best and only the best.

2011-01-01 @ 23:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0