First Dance

Alleballe! Coome home now, de räcker me polen nu va!
haha, Dock blev det ingen träning idag, dumma dumma mig. Men de tar vi imorgon hoppas jag,heheh..
åkte istället och handla med mamma, olivia&patrik! så de finns lite god mat i kylskåpet! det ser jag& Ollebolle till.
till middag blir det fläskfilé &klyftpotatis, mumma!
Och amanda har skaffat sig en blogg nu haha, skriver namnet när den är klar.. Ska äta chips&dip ikväll igen(A)!
PUSSSS
älskar er! (L)


hemma hos mig! så fin är du hjärtat




Du är världens världens bästa. det går verkligen inte utan dig.
love u

Kommentarer
Postat av: alleballe

Saknar dig så det gör ont!!!



Jag är så glad att jag har dig hjärtat!

Du är värd mer än det bästa.

2011-01-06 @ 20:44:17
Postat av: Anonym

Mitt lilla älskade hjärta! får ses när du kommer hem, glad att jag har dig.(L) du förtjänar det bästa

2011-01-06 @ 20:45:35
Postat av: määändy

du är världens bääästa hjärtat looove u !

2011-01-06 @ 20:45:41
Postat av: amelia

Älskar dig(L)

2011-01-06 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0