I'm not okay. I'm not reeeally okay.

god morgon.. vaknar alltid så sent nu för tiden, haha..
tänkte träna idag, haha undrar hur de kommer att gå, har inte tränat på sjuuukt lång tid + att jag har världens sämsta kondition.. jaja, tar det som de kommer!
får väl se vad jag hittar på efter det, tror jag ska träffa Amanda & hitta på något.
Känner mig dock inte på gladaste humöret, som ni vet... Menmen de kommer väl, nån dag. <3
love
att se dig är så jävla jobbigt, när du pratar med mig blir jag helt stum i hela kroppen, får inte fram något, men när du inte pratar med mig blir jag så sjukt sårad, varför fattar du inte att du krossa mitt hjärta? du bara gick din väg..
I miss your smile, but i miss mine more.

once upon a
time i was
falling in love
but now i'm
only falling
apart



i feel like i have lost myself
and i don't know where im hiding

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling :(:(:(:(

2011-01-06 @ 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0