My Name Is Khan

Oh my god......... Såg nysss världshistoriens bästa film, My name is Khan.
Fyfan vad grym va. Inte dålig en enda stund, o man gråter till den. Love it!
Ett måste att se.. Har inga ord asså! haha.
Se den. jag lovar, ni blir inte besvikna!

Idag har jag bara varit hemma, tagit det lugnt och sett på film med familjen. Älskar er. Mamma, du är bäst. Den finaste människan i hela världen! Var på Ikea en stund förut också, heehe.. Köpte massor av ljus till rummet.. myspys.. Åt en myycket delicious middag - pestomarinerad kyckling med risotto!
Tappa bort min nya lilla plånkaa igår.. suck asså! haha helt ny också. Blir till att köpa en ny för i felled in love in my walleeet! jaja..
Ska se på en annan film nu! Kissss and hugs
Imorgon ska jag träffa min älskling! amanda. loveu.

Kommentarer
Postat av: mandisen

love u to darling syns i mon <3

2011-01-09 @ 01:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0